Gracze poszukiwani

W najbliższym czasie ruszam z nowym projektem osadzonym w autorskich świecie SF. Jeżeli jesteście z Poznania, macie czas w środy w okolicach 18-22 zapraszam na forum KMF Arda albo o kontakt na gg 10208098.

~ - autor: shareif w dniu 8 lutego, 2010.

Komentarzy 5 to “Gracze poszukiwani”

  1. Kiedy coś nowego? Trochę tu cicho…

  2. Fakt. Trochę przycichło.
    Moja wina, za mocno zabrałem się za kombinowanie nad przygoda. mechaniką i settingiem do nowej kampanii i trochę zaniedbałem bloga.

    Obiecują poprawę. Jutro gramy 2 sesję i do końca tygodnia postaram się powrzucać jakieś smaki do których doszliśmy w pierwszych etapach grania 🙂

    Super że ktoś to w ogóle czyta! 😀

  3. Ja jestem chętny

    Na forum próbowałem się zalogować ale… dałem sobie spokój. Nie wiem, nie lubię, nie znam się.
    Bardzo chce grać i mam czas w środy

  4. Czyta czyta, a poprawy nie widzę 😉

Dodaj komentarz